
Pe 24 mai 2025 voi organiza un curs de perfecționare logopedică, cu tema „TERAPIA LOGOPEDICĂ A TULBURĂRILOR DE DEZVOLTARE A LIMBAJULUI”.
Detaliile cursului:
– Curs online: 5 ore sincron (Google Meet), 15 ore asincron (studierea suportului de curs pe platformă, aplicații practice, studii de caz, video);
– Data de desfășurare a cursului sincron: 24 mai 2025; interval orar: 9-14;
– Preț: 400 lei; 20% reducere la plata cursului până la data de 10 mai 2025 (inclusiv) – preț 320 lei;
– Cursul se adresează logopezilor, psihologilor, studenților, masteranzilor, părinților, care doresc să aprofundeze tematica abordată;
– Formator: Petrea Maria-Ramona, logoped, 27 de ani de experiență profesională, gradul didactic I;
– Se acordă Certificat de participare, cu 20 de ore de formare; nu se acordă credite;
– Se eliberează factură fiscală (persoană fizică sau juridică);
– Formular de înscriere (obligatoriu):
https://forms.gle/AL4DUNJ9XMPsJAaA8
– Data limită a înscrierii: 22 mai 2025 (data plății).
TEMATICĂ:
– Delimitări conceptuale (tulburări de limbaj vs. tulburări de vorbire; întârzierea în apariția/dezvoltarea limbajului vs. tulburarea de dezvoltare a limbajului), etiologie, simptomatologie, criterii de diagnostic, diagnostic diferenţial;
– Evaluarea limbajului (teste și probe pentru evaluarea limbajului receptiv și expresiv);
– Repere ale evoluţiei limbajului (0-7 ani);
– Preachiziții necesare dezvoltării limbajului: integrarea reflexelor primare, procesarea senzorială, dezvoltarea senzorio-motorie;
– Terapia tulburărilor de limbaj:
1. nivelul fonetico-fonologic: cum vorbim? (anatomia și fiziologia vocii, căile neuronale ale limbajului, nervii cranieni implicați în producerea limbajului și stimularea lor); program de emitere și combinare a sunetelor în silabe și a silabelor în cuvinte (reguli de combinare fonologică) pentru copiii nonverbali cu abilități slabe de imitație verbală;
2. nivelul lexico-semantic: limbajul receptiv și expresiv: formarea comportamentului de receptor; tehnici pentru exersarea înțelegerii limbajului; categoriile semantice; program de dezvoltare a vocabularului activ și pasiv;
3. nivelul sintactico-morfologic: structurarea vorbirii în propoziții, morfeme și conectori gramaticali, discursul narativ (tehnici și procedee specifice de învățare);
4. nivelul social-pragmatic (funcțiile comunicării, conversația)
– Completarea fişei logopedice şi a fişei de evoluţie în tulburările de dezvoltare a limbajului
– Aplicaţii practice; studii de caz.
Vă aștept cu drag!