Copilul cu tulburare din spectrul autismului – abordare psihopedagogică

Cursul „Copilul cu tulburare din spectrul autismului. Abordare psihopedagogică” se adresează cadrelor didactice care lucrează cu copii cu tulburări din spectrul autismului.
– Preț: 100 RON (cu factură fiscală), plata cu cardul sau transfer bancar în contul IBAN RO54BTRLRONCRT0601401401 Banca Transilvania, titular cont Petrea Maria Ramona
– Se acordă Certificat de participare, pentru 15 ore de formare.

TEMATICA:

1. Să înțelegem autismul
– Delimitări conceptuale, etiologie, factori de risc;
– Cum se manifestă autismul? (simptomatologie);
– Cum comunică copilul cu TSA?

Veți găsi în curs răspunsuri la următoarele întrebări: de ce țipă copilul cu TSA, de ce repetă întrebarea în loc să răspundă, de ce flutură mâinile sau merge pe vârfuri, de ce își acoperă urechile, de ce are comportamente repetitive, de ce nu îi place să fie atins, de ce nu poate purta o conversație, de ce repetă mereu aceleași cuvinte/întrebări, de ce reacționează târziu sau inadecvat la cerințe…și multe altele.

2. Strategii de integrare a copilului cu autism în clasă/grupă

Veți găsi în curs strategii de intervenție pentru următoarele situații-problemă: interacțiunea cu copilul cu TSA, organizarea mediului clasei în funcție de profilul senzorial al copilului, alegerea canalului de transmitere a informației (astfel încât să fie percepută), cum reduc comportamentele indezirabile (sistemul de tokeni, orarul vizual), cum reacționez la crizele copilului, cum le previn, cum comunic cu copilul cu TSA, schimbul de imagini, rolul poveștilor sociale, cum reduc ecolalia etc.

Cursanții vor beneficia de 10 zile în care pot vizualiza suportul de curs și de următoarele anexe, care vor putea fi descărcate:

  • Chestionarul pentru evaluarea profilului senzorial-perceptiv al copilului
  • 5 materiale logopedice Logorici pentru comunicarea alternativă și augmentativă/dezvoltarea limbajului

Nu puteți copia conținutul acestei pagini!